Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت گفت: واقعیت این است که نمی‌خواستم به نشانه اعتراض به گرانی‌ها در این کنفرانس حرف نزنم اما به احترام خبرنگاران امروز به اینجا آمدم. از مسئولان می خواهم که مدیریت بهتری برای رفع گرانی و فشارهای اقتصادی انجام دهند. توقع داریم که رسیدگی بیشتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: بازی در مجموع خوب بود. در نیم فصل دوم بازی ها حساس‌تر می شود. فشار زیادی به بچه های تیم آمده و در 16 روز 5 بازی انجام دادیم و باید از آنها تشکر کنم. باید برنامه ریزی بهتری باشد اما بازی کردن با تیمی مثل پرسپولیس یا نفت در آبادان کار سختی بود اما بچه ها با غیرت و پشتکار این کار را پشت سر گذاشتند. برنامه بازی ها طوری است که استراحت بیشتری داشته باشیم. در نیمه اول و نیمه دوم به موقع گل زدیم و به حریف موقعیت ندادیم. این امتیاز و بازی برای ما راضی کننده بود و بتوانیم در بازی های بعدی هم امتیازات را بگیریم.

سرمربی تیم پدیده شهر خودرو درباره فشردگی بازی‌ها و نحوه بازی تیمش در نیم فصل دوم افزود: در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت تر می شود. فشردگی بالا می رود اما شاید شما انتظار دارید در هر بازی 4 گل بزنیم که انتظار زیادی است. مهم این است که بچه‌ا وظیفه خود را خوب انجام دادند و در فاز هجومی و دفاعی شرایط خوبی دارند.

گل محمدی درباره زمین تمرینی پدیده اظهار داشت: ما هنوز دنبال زمین هستیم. زمین منزل آباد برای تمرین خوب نیست. هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و به دنبال این هستیم بعد از عید تمرینات را در شرایط بهتری ادامه دهیم. با رفتن به تهران و تمرین در آنجا تا حدی مشکلات را حل کردیم اما برای شهر مشهد امکانات بیشتری لازم است. استعداد زیادی این جا وجود دارد. حق آن هاست که چند زمین تمرین خوب داشته باشند و از پایه ها به خوبی برای آینده باشگاه استفاده کنیم.

وی در ادامه نشست خبری درباره اینکه دو رقیب اصلی شما درگیر لیک قهرمانان آسیا هستند، افزود: آن ها آن قدر مهره دارند و از این بابت نگرانی ندارند. شاید به نفع آنها باشد که بازیکنان شان در شرایط بازی قرار می گیرند. آنها می توانند با همه قوا و بهترین شرایط بدنی مقابل ما قرار می گیرند و نباید دل خودمان را خوش کنیم.

گل محمدی افزود: عملکرد میلاد فراهانی خیلی خوب است. از طرف دیگر بهنام برزای از نظر بدنی عقب است و باید بیشتر بازی کند. احساس می کنم که باید تمرینات بیشتری داشته باشد. امروز هم عملکرد خوبی داشت و در بازی های بعدی می تواند به ما کمک بیشتری کند.

سرمربی پدیده اظهار داشت: صحبت هایی برای جذب بازیکنانی انجام شد اما ناهماهنگی هایی صورت گرفت که فعلا منتفی شده اما قطعی نیست.

وی گفت: امروز هواداران ما را شرمنده کردند. یکی از دلایل برد ما هواداران بودند. انتظار نداشتم امروز این همه هوادار داشته باشیم. از تک تک آنها تشکر ویژه می کنم. امیدوارم این حمایت ها وجود داشته باشد. اولین نگاه ما در استادیوم به سکوهاست. وقتی می بینیم همه صندلی ها پر است دلگرم تر می شویم. نمی دانم با چه زبانی تشکر کنم. از حمیداوی تشکر می کنم که بلیت بازی را رایگان کرد چون تاثیر زیادی برای ورود هواداران به استادیوم دارد.

گل محمدی درباره مصدومیت محمد قاسمی نژاد افزود: فکر نمی کنم او به بازی بعدی ما برسد. فکر می کنم حدود ۱۰ روز زمان لازم دارد تا به ما برسد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پدیده مشهد یحیی گل محمدی سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین هدفم در بازی سازی بالا بردن نام ایران در سراسر جهان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، این روزها گوشی‌های هوشمند به یار و همراه همیشگی بزرگ و کوچک تبدیل شده و هرکسی در گوشه و کنار و موقع فراغت مشغول بالا و پایین کردن صفحه گوشی و بازی کردن با آن است. خوشبختانه در سالهای اخیر بازی‌های موبایلی جای خود را در میان مردم باز کرده و استقبال خوبی از آن‌ها صورت گرفته؛ چرا که مطابق با ذائقه مردم طراحی و ارائه شده‌اند. یکی از این بازی‌ها «امپراتور‌های قلابی»است که به عنوان بهترین بازی موبایل و تبلت در فستیوال «گیم کانکشن ۲۰۲۴ آمریکا» شناخته و کاندید دریافت جایزه در بخش «بازی سال منا» شده است. به همین دلیل به سراغ مهرداد رضایی سازنده این بازی رفتیم و با وی به گفت‌وگو پرداختیم که در ادامه می‌خوانید:

آنا: لطفا درباره بازی «امپراتور‌های قلابی» توضیح دهید.

رضایی: نخستین و اصلی‌ترین من بازی «آناهیتا» بود که در سال ۱۳۹۷ ساخته شد و در جشنواره بازی‌های رایانه‌ای در ۲بخش بهترین داستان و بهترین بازی ماجرایی نامزد شد. بعد از آن، بازی ماجرایی محض و کمدی «فقط چپ را بگیر» یا (Just take your left) را ساختیم. و در نهایت مهمترین و موفق بازی که توانستیم بسازیم «امپراتور‌های قلابی» است که بالای ۵ شخصیت دارد که گیمر مدام بین آنها سوییچ می‌کند. هر کدام از این کاراکترها در دنیای خود فکر می‌کنند که خیلی زرنگ هستند و چون داخل یک آپارتمان زندگی می‌کنند مدام مزاحم هم می‌شوند به نوعی فکر می‌کنند قدرت برترند اما در اصل همه آنها پوشالی و توهم‌زده هستند. 

هم بازی کنید و هم انیمیشن ببنید

آنا: وجه تمایز این بازی با دیگر بازی‌ها چیست؟

رضایی: وجه تمایز این بازی با سایر بازی‌ها این است که هم می‌توانید بازی کنید و هم انیمیشن ببینید و داستان را به صورت بازی جلو ببرید. در یکی از فستیوال‌ها یکی از منتقدان ژاپنی گفته بود ما برای نخستین بار شاهد بازیی هستیم که صرفا بازی نیست و کارتون است و با نداشتن محدودیت سنی همه می‌توانند از آن لذت ببرند. این بازی در فستیوال «گیم کانکشن۲۰۲۴امریکا» برنده جایزه بهترین بازی موبایل و تبلت و در «منا گیم آوارد» در بخش بهترین بازی سال نامزد دریافت جایزه شد. گفتنی است این دوره رقابت‌های در فستیوال منا با حضور بازی‌های مطرح از کشورهای آمریکایی و اروپایی برگزار شد.

                   

آنا: این بازی چقدر در بین گیمرها طرفدار دارد؟

رضایی: این نوع بازی‌های ماجرایی چون نیاز به فکر کردن دارد،مخاطب‌های خاص خودش را دارد. این بازی در کافه بازار امتیاز کامل را گرفته و در سایت گیم خارجی روی سایت itch.io فروش خوبی داشته است، اما واقعیت این است که مخاطبان زیادی ندارد، کسی که با موبایل بازی می‌کند دوست دارد یک بازی را به‌سرعت تمام کند و جایی را منفجر کند یا کارهایی از این دست انجام دهد و سرگرم شود. درحالی‌که بازی‌ها ماجرایی، فکری هستند و عموم گیمرها علاقه چندانی به آن نشان نمی‌دهند.

مطرح شدن نام ایران در سراسر جهان

آنا: هدف شما از بازی‌سازی چیست؟

رضایی: متاسفانه یا خوشبختانه در این صنعت به دنبال پول نیستم و برای دل خودم بازی می‌سازم. بنابراین در درجه اول بازی می‌سازم که خودم راضی شوم و بیشتر به دنبال کشف دنیاهای جدید ذهنم هستم نه تکرار بازی‌های ساخته شده در دنیا، بلکه فکرهای خودم را خیلی بیشتر دوست دارم حتی اگر برایش مخاطب هم پیدا نشود؛ چون مخاطب بازی‌هایم باید اهل فکر کردن باشند. در درجه بعد مطرح شدن نام ایران در سراسر جهان تمام دغدغه من است. اسم ایران در تمام بازی‌ها ثبت شود و امضای کار باشد. در بازی بعدی که قرار است ارائه شود و سناریوی آن تقریبا به طور کامل نماد‌های ایرانی استفاده شده که می توانیم درگفت‌و‌گویی مفصل به جزئیات آن بپردازیم. خوشبختانه تجهیزات لازم در کشور وجود دارد که بتوانیم این صنعت را توسعه و گسترش دهیم و نیاز به مهاجرت نباشد.

آنا: در حال حاضر ایران در صنعت بازی‌سازی چه جایگاهی دارد؟

رضایی: با توجه به اینکه من گیمر بازی‌های موبایلی نیستم، اما وضعیت بازی‌های موبایلی در ایران خوب است و بازی‌های کارتی، پازل و فکری به خوبی مورد استقبال قرار گرفته و رشد خوبی داشته. خوشبختانه بازی ساز‌های ایرانی در عین حال که شرکت‌های بزرگی نیستند و حمایت‌های چندانی نداشتند اما بازی‌‎های خوبی ارائه کردند.

ورزشکاران در اولویت هستند تا هنرمندان

آنا: با چه چالش‌هایی در این زمینه مواجه هستید و چه انتظاری از متولیان دارید؟

رضایی: چالش شخصی من پیاده‌سازی افکارم در جهت طراحی و ارائه بازی‌های جدید است؛ اما چالش دیگر این است که از نهادهای متولی انتظار دارم که بازی‌سازان را همچون ورزشکاران مورد توجه قراردهند، هنرمندان واقعا مهجور واقع شده‌اند. این حمایت‌ها هم لزوماً مادی نیست. شما ببینید وقتی یک کشتی‌گیر قهرمان می‌شود چقدر در رسانه‌ها مطرح می‌شود. درحالی‌که یک بازی‌ساز در رسانه‌ها دیده نمی‌شود. اگر تبلیغات و حمایت‌های کافی صورت بگیرد ما می‌توانیم بازی‌ها را با قیمت‌های بهتر و با تعداد بیشتری به فروش برسانیم؛ زیرا انیمیشن هزینه‌براست و نیازمند تأمین مالی است.

اگر بخواهیم انیمیشن‌ها را ارتقاء دهیم نیازمند حمایت‌های بیشتری هستیم از سوی دیگر ما برای بازی‌سازی در کشور تهیه کننده کم داریم؛ زیرا ترجیح می‌دهند فیلم بسازند که خروجی خوبی از لحاظ مالی داشته باشد. ساخت انیمیشن دو سال زمان می‌برد و معلوم نیست در آخر فروش خوبی داشته باشد یا خیر؟ پس حق دارند محتاطانه عمل کنند و پول را جایی سرمایه گذاری کنند که خروجی بهتری داشته باشد.

دیسکورد فضایی برای تبادل نظر بازی سازان/ علت از دسترس خارج شدن آن چیست؟

مسئله دیگر از دسترس خارج شدن سایت «دیسکورد» است این شبکه گیم شبکه بسیار خوبی جهت تبادل نظر بین بازی سازان در سراسر جهان بود که در آن بازی سازان مطرح دنیا به صورت برخط و آنی پاسخ سوال افراد را می دادند که خود این موضوع به رشد بازی سازان داخلی کمک بزرگی می‌کرد. به نظر من بهتر است در این زمینه تجدید نظری صورت بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۵۳ شعبه اخذ رأی در لنجان پیش بینی شده است
  • هرچه مفاهیم دارای نتایج محسوس‌تری باشد،در انسان تأثیر بیشتری دارد
  • تونی کروس: 90 دقیقه بهترین تیم زمین بودیم؛ در فینال شانس بیشتری نسبت به دورتموند داریم
  • جعفری: کار بزرگی در این فصل کردیم
  • خروج اتوبوس‌های با عمر بالا از ناوگان شهری یزد
  • فراز، رودرروی صخره سخت قعرنشینان لیگ
  • کنایه آقای گل استقلالی به گزارشگر بازی با ذوب آهن؛ انتظار خوشحالی نداشتی؟
  • نوری: بحث نقل و انتقالات تیم ما را جمع کنید
  • مهمترین هدفم در بازی سازی بالا بردن نام ایران در سراسر جهان است
  • احداث فاز نخست بوستان جلالیه در محله گل محمدی